Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2015

Τι να κάνετε για να δείτε τους κοιλιακούς σας



Οι κοιλιακοί  είναι δύσκολο να φανερωθούν λόγω  του λίπους  αλλά  υπάρχουν  τρόποι  ώστε να τους  δείτε: Πρώτον  πρέπει να κόψετε  τα γλυκά όταν λέμε γλυκά εννοούμε τα  πάντα  σοκολάτες, ακόμα και το μέλι  εκτός  εάν το προμηθεύεστε  απευθείας  από τον παραγωγό,  αλλά με μέτρο . Νερό τουλάχιστον 1-2 λίτρο την  ημέρα,εάν δεν πίνετε νερό,μην αρίσετε με την μία δυο λύτρα γιατί θα πάθετε ζημιία, εάν πινατε ένα ποτήρι, να πάτε στα δυο την ημέρα την ρώτη βδομάδα,μετά στα τρία στην δευτερη βδομαδα ... κτλ ,φρούτα  στην διατροφή σας . Το βράδυ  όχι υδατάνθρακες δηλαδή ψωμί ,μακαρόνια  και πίνατε    να φάτε λίγο .Το βράδυ μπορείτε να φάτε  ,  γιαούρτι  και κανένα φρούτο ή κοτόπουλο , δηλαδή να υπάρχει πρωτεΐνη  στα γεύματα σας, πολύ σημαντικό,  γιατί η πρωτεΐνη φτιάχνει μυική μάζα. Τουλάχιστον  3 φορές την εβδομάδα  αερόβια  άσκηση δηλαδή τρέξιμο ,  όχι στο διάδρομο,  αλλά  σε κανένα γήπεδο ή στην φύση, ή ποδήλατο μπορείτε να κάνετε. Επίσης πρέπει   να κάνετε πολλές και διαφορετικές ασκήσεις για κοιλιακούς,   όταν δυναμώσετε δηλαδή μετά από δυο μήνες γυμναστικής,  πρέπει να βάλετε ασκήσεις κοιλιακών με βάροι  ώστε   να πεταχτούν  οι κοιλιακοί .Να ξέρετε  πως μετά  από την γυμναστική  καλό θα είναι  να πάρετε  μετά από 20  λεπτά  πρωτεΐνη σας, από οποιαδήποτε τροφή ψάρι,αυγό,κοτόπουλο κτλ,  ώστε  να δημιουργήσετε μυική μάζα. Πρέπει  να κοιμάστε  7-8  ώρες  εφόσον γυμνάζεστε  γιατί  εάν γυμναστείτε  και ξενυχτήσατε , τζάμπα γυμναστική κάνατε, απλώς καταστρέψατε το σώμα σας, γιατί την νύχτα  το σώμα κάνει  όλες τις διαδικασίες  ανάπτυξης.Εάν θέλετε  οι κοιλιακοί  σας, να φανούν πιο γρήγορα , πρέπει να τρώτε τροφές  με πρωτεΐνη  μόνο  και  όχι ζάχαρη ,αλάτι,γλυκά  κτλ.

by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου