Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

Glute ham raise


Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν εταίρο για αυτήν την άσκηση ή συγκρατήσει τα πόδια σας κάτω από κάτι σταθερό.
Αρχίστε στα γόνατά σας με τα ανώτερα πόδια και τον κορμό σας σε όρθια θέση. Εάν χρησιμοποιείτε έναν εταίρο, που θα κρατήσει σταθερά τα πόδια σας για να σας κρατήσει στη θέση του. Αυτή θα είναι η αρχική θέση σας.
Χαμηλώστε τον εαυτό σας με την επέκταση στο γόνατο, προσέχοντας να μην λυγίσουν τα ισχία καθώς πηγαίνετε προς τα εμπρός.
Τοποθετήστε τα χέρια σας μπροστά σας ως φτάσετε στο πάτωμα.Αυτή η κίνηση είναι πολύ δύσκολη και μπορεί να είστε σε θέση να το κάνουμε αυτό χωρίς βοήθεια. Χρησιμοποιήστε τα όπλα σας για να ωθήσει ελαφρά από το πάτωμα για να βοηθήσει την επιστροφή σας στην αρχική θέση.
 



by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου