Παρασκευή, 28 Ιουλίου 2017

Dragon Flag (κοιλιακοί)

Ξάπλωσε ανάσκελα σε ένα πάγκο γυμναστικής και κράτησε τον πίσω από το κεφάλι σου. Λύγισε τα γόνατα και “κλώτσησε” τα πόδια σου προς τα επάνω, ανασηκώνοντας την πλάτη σου από τον πάγκο. Όσο πιο αργά μπορείς χαμήλωσε προς την αρχική σου θέση και επανέλαβε.
Συμβουλή: Μπορεί να ακούγεται πιο εύκολο αλλά μην ανασηκώνεις τα πόδια σου απευθείας προς τα επάνω. Αρχικά μάζεψε τα πόδια σου προς το στήθος σου κάνοντας ένα αντίστροφο ροκάνισμα και μετά τέντωσε τα προς τα επάνω. Πρόκειται για 2 κινήσεις σε 1 άσκηση.

by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου